fbpx

Istraživanje i analitika

Kako do pametnijeg oglašavanja?

Pre samog objašnjenja značaja istraživanja i analitike važno je da shvatite veličinu interneta. Prema podacima iz decembra 2017. godine, više od polovine svetske populacije ima pristupa internetu, tačnije nešto malo preko 4 milijarde korisnika. A sada zamislite da je vaš budžet za digitalni marketing dovoljan za milion korisnika. To je super, ali šta ako od celokupnog broja ljudi kojima je Vaš proizvod predstavljen, samo 10% ljudi deli interesovanje ka proizvodima te grupe? Neretko će taj procenat biti i manji. U prevodu, budžet će biti potrošen uzaludno. Kako da to sprečimo?

Pre pokretanja svake kampanje od izuzetne je važnosti istražiti tržiste. Prosto rečeno, izdvojiti grupu korisnika kojima bi Vaš proizvod bio interesantan i prikazati ga upravo toj ciljnoj grupi. To znači da bi sada, procenat zainteresovanih osoba bio i do 90, a neretko i svih 100%. Ovaj proces istraživanja ume da bude vrlo mukotrpan ali ako se izvede na pravi način sasvim sigurno će doprineti većoj uspešnosti cele kampanje.

A šta je onda sa analizom? Zašto je ona važna u celom procesu digitalnog marketinga?

Internet se u današnje vreme masovno koristi u marketinške svrhe. Ranije to nije bio slučaj. Do pre samo par godina ljudi su trošili ogromne sume novca na oglašavanje preko televizije, radija, štampe. Mana takvog načina marketinga jeste što nije bilo nikakvih preciznih povratnih informacija na osnovu kojih bi pametnije ulagali u buduće reklame.

Upravo to je glavni razlog zašto je internet postao glavno sredstvo oglašavanja u dobu u kom živimo. Ne samo da se na internetu može sve meriti i testirati, već nam to omogućava da pametno usmerimo sredstva za marketing i dođemo do boljih rezultata. Tako danas imamo posebnu nauku koja se naziva web analitikom.

Web analitika je ništa drugo do proces merenja, sakupljanja, analize i sumiranja web podataka u cilju boljeg razumevanja i iskorišćenja interneta (izvor: Wikipedia).

Digital Masters tim je svestan važnosti web analitike, tako da posebnu pažnju obraćamo na taj segment. Upravo to nam omogućava da sredstva za marketing iskoristimo pametnije. Zauzvrat, kao nagrada precizne analize, sledi i ostvarivanje prethodno zadatih ciljeva.

Izradom detaljnih finalnih izveštaja pokazaćemo našim klijentima na koji način su iskorišćena uložena sredstva, kao i postignuti rezultati. Smatramo da je transparentnost ključ za stvaranje jednog zdravog odnosa, punog poverenja i to je ono čime mi u Digital Mastersu težimo.

Pišite nam