fbpx

Digitalni marketing je oblast marketinga koja se primarno bavi kreiranjem onlajn strategije u cilju brendiranja i neophodan je ukoliko želite da budete vidljivi na internetu. S obzirom na to da internet u Srbiji koristi više od 2,85 miliona ljudi a mobilni telefon više od pet miliona ljudi, jasno vam je koliko je velika mreža koju pokriva digitalni marketing. U današnje vreme ukoliko želite da budete uspešni neophodno je da stupite u kontakt sa svojim potencijalnim klijentima i korisnicima putem različitih mreža, a sve to sa željom da se formira pozitivna slika brenda. Kako se to postiže? Putem kreiranja tekstualnih i vizuelnih sadržaja na društvenim mrežama koji podstiču korisnike na akciju.

 

Među populacijom starosti od 16 do 24 godine, 95,6 % ima nalog na društvenim mrežama kao što su Fejsbuk, Twitter, Instagram, itd. Takođe, 37% korisnika preko pretraživača dolazi do željenog proizvoda pre nego posredstvom direktnog marketinga. Ova informacija dovoljno govori u prilog tome koliko će u najbližoj budućnosti digitalni marketing biti “najvredniji radnik” svake firme. To je jedini način da sa svojim brendom ostavite pečat u digitalnom svetu.

 

Nesuvisno je naglašavati koliko je značajan web sajt i da svaka uspešna firma ima dobro uređenu “lending” stranicu. Nakon kreiranja web sajta, neophodno je ispisati sadržaj. U zavisnosti od delatnosti, oblasti i demografskih karakteristika važno je izabrati željene platforme na kojima će se brend reklamirati. Naš stručni tim obezbediće vam strategiju i marketinški sadržaj. Brend mora biti prepoznatljiv u očima korisnika i naravno u pretrazi na Googlu. Sadržaj se nakon toga promoviše, rezultati se prate, vrši se analiza i klijentima se predaje izveštaj o učinku kampanje.

Disclosure: Some of the links in this post are “affiliate links.” This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission.”